Aktualizacja: 07.04.2019 13:18 Publikacja: 07.04.2019 13:18
Foto: Adobe Stock
- Spółka sprzedaje, poprzez sklep internetowy, m.in. drukarki komputerowe. Kupuje je od producenta z Tajwanu (nie posiada on stałego miejsca prowadzenia działalności w Polsce, rozlicza tamtejszy VAT). Na podstawie zawartej umowy spółka świadczy, za wynagrodzeniem, na rzecz producenta usługi marketingowe z wykorzystaniem swojej strony internetowej – reklamuje oferowany przez producenta sprzęt, zachęca klientów do zakupu, eksponuje towary producenta na tej stronie poprzez zamieszczanie banerów reklamowych.
Czytaj także: Przedsiębiorca korzysta z Google AdSense - co z VAT
W ramach pakietu deregulacyjnego Rada Ministrów przyjęła w ostatni wtorek projekt zmian w ordynacji podatkowej....
Przedsiębiorcy muszą sporządzić roczne rozliczenie składki zdrowotnej. Na jej wysokość wpływają sprzedane w 2024...
Nawet gdy podatek się przedawni, będzie można ścigać podatnika za przestępstwo z nim związane – zakłada projekt...
Drobne rzeczy sprowadzane spoza Unii Europejskiej mogą być zwolnione z VAT. Niezależnie od tego, czy nabywca prz...
Oddział spółki zagranicznej, która ma już NIP, nie musi mieć drugiego, własnego, żeby wywiązywać się z obowiązkó...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas