Aktualizacja: 07.04.2019 13:18 Publikacja: 07.04.2019 13:18
Foto: Adobe Stock
- Spółka sprzedaje, poprzez sklep internetowy, m.in. drukarki komputerowe. Kupuje je od producenta z Tajwanu (nie posiada on stałego miejsca prowadzenia działalności w Polsce, rozlicza tamtejszy VAT). Na podstawie zawartej umowy spółka świadczy, za wynagrodzeniem, na rzecz producenta usługi marketingowe z wykorzystaniem swojej strony internetowej – reklamuje oferowany przez producenta sprzęt, zachęca klientów do zakupu, eksponuje towary producenta na tej stronie poprzez zamieszczanie banerów reklamowych.
Czytaj także: Przedsiębiorca korzysta z Google AdSense - co z VAT
Nie można instrumentalnie traktować przepisów o pomocy publicznej, by tylko odmówić zwolnienia z podatku. Taki j...
Po zmianach w składce zdrowotnej w 2026 r. przedsiębiorcy będą musieli na nowo przeliczyć, co się im bardziej op...
Pomysł „egzekucji fakturowej” może zredukować liczbę sporów o niezapłacone należności. Eksperci uważają, że nale...
Urzędy skarbowe dostały raporty o internetowych transakcjach, prawie 300 tys. sprzedających w sieci może znaleźć...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas