Aktualizacja: 13.04.2017 02:00 Publikacja: 13.04.2017 02:00
Foto: Fotolia
Rz: Firma wprowadza na rynek nowy produkt. Robi imprezę promocyjną, zaprasza kontrahentów. Czy może zaliczyć te wydatki do kosztów uzyskania przychodów?
Aleksandra Kasińska-Skiba: Tak, jeśli impreza ma związek z działalnością gospodarczą, czyli gdy organizujemy ją po to, aby zareklamować swoją firmę i zachęcić do nabywania jej towarów lub usług. Przykładowo producent kosmetyków, wprowadzający na rynek nowy towar, może zorganizować jego prezentację.
Oddział spółki zagranicznej, która ma już NIP, nie musi mieć drugiego, własnego, żeby wywiązywać się z obowiązkó...
Jeśli spółka dostała od samorządu rekompensatę, która ma pokryć stratę z działalności i nie wypływa bezpośrednio...
Wydatki na wynagrodzenia pracowników mogą być kilkakrotnie wykorzystane w ramach ulg wspomagających innowacyjność.
Gdy kontrola u podatnika będzie się przedłużała, to nie zapłaci on odsetek od podatków za czas tej kontroli. To...
Ministerstwo Finansów przygotowało projekt przepisów, które przesuwają w czasie o dwa lata obowiązek raportowani...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas