Reklama
Rozwiń
Reklama

Refakturowanie a import i reklama

Właściwe określenie miejsca świadczenia usługi może być uwarunkowane jej rodzajem oraz statusem kontrahenta. Refakturowanie będzie miało inne konsekwencje, jeśli jest nim przedsiębiorca, a inne, gdy będzie to ostateczny konsument.

Publikacja: 10.06.2015 03:00

Refakturowanie a import i reklama

Foto: 123RF

Zasady ogólne dotyczące miejsca świadczenia usług są wyłączane w przypadku, gdy zastosowanie znajdzie regulacja szczególna (o charakterze przedmiotowo-podmiotowym). Przykładem zastosowania zasad szczególnych w zakresie ustalania miejsca świadczenia w ramach refakturowania mogą być usługi transportu towarów oraz usługi pomocnicze do tych usług (art. 28f ust. 1a–5, art. 28h pkt 1 ustawy o VAT) czy usługi reklamowe (art. 28l pkt 2 ustawy o VAT).

Przykład

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama