Aktualizacja: 11.07.2018 07:08 Publikacja: 11.07.2018 07:08
Foto: Fotorzepa/Mateusz Dąbrowski
Błądzić jest rzeczą ludzką. Gdy natomiast myli się firma, naprawienie pomyłki może być trudne. Naczelny Sąd Administracyjny potwierdził, że także przed zmianą procedury podatkowej płatnik, który popełnił błąd przy potrąceniu podatku, nie zawsze mógł występować o nadpłatę.
W sprawie chodziło o polski CIT od usług świadczonych przez agentów na rzecz spółki. We wniosku o interpretację wyjaśniła, że prowadzi działalność handlową i usługową w Polsce i za granicą, w tym w krajach, z którymi nie mamy podpisanych umów o unikaniu podwójnego opodatkowania.
Rząd przyjął pakiet przepisów o Krajowym Systemie e-Faktur. Są w nim kolejne zmiany, a firmy mają coraz mniej cz...
Gdy fiskus zabezpiecza wykonanie zobowiązania podatkowego, może wręczyć stosowny dokument pełnomocnikowi podatni...
Wydatki na zdobycie uprawnień zawodowych przez aplikanta są podatkowym kosztem zatrudniającej go kancelarii. Fis...
Rośnie liczba kontroli celno-skarbowych. W 2024 r. stanowiły już ponad 38 proc. wszystkich kontroli. W latach 20...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Ułatwienia na linii fiskus–podatnicy i łatwiejszy dostęp do informacji o lekach – to niektóre z najnowszych prop...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas