Reklama

Można kolekcjonować z sercem. Aukcje, które przyniosły najwięcej dobra

AUKCJE CHARYTATYWNE | Ceny wywoławcze są na nich bardzo atrakcyjne, a do finalnej kwoty nie dolicza się opłat aukcyjnych.

Publikacja: 16.02.2025 01:37

Kolekcjonerzy zawsze mają zapas dobrego towaru

Nie tylko Fangor

Kolekcjonerzy zawsze mają zapas dobrego towaru

Foto: Fot. Desa Unicum

Aukcje charytatywne motywują do bezinteresownej pomocy. Otwierają serca, bo szlachetne cele są w nich najważniejsze. Gdy dotyczą dzieł sztuki, przyciągają artystów i kolekcjonerów.

Tego typu aukcji jest coraz więcej, organizują je różne fundacje i instytucje, często we współpracy z domami aukcyjnymi. Największe zbiorowe ekscytacje budzą zwykle licytacje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W styczniowym 33. Finale WOŚP najbardziej szalone licytacje oferowały rozmaite eventy z celebrytami. W tym miejscu odwołujemy się jednak nie do nich, lecz przypominamy, że odbyły się też trzy aukcje sztuki prowadzone przez Desę Unicum, z których dochód również przeznaczony został na „granie na zdrowie”. A warte uwagi dzieła artystów o głośnych nazwiskach, jak i dopiero startujących, trafiły do kolekcjonerów.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Poradniki Rzeczpospolitej Ekonomia
Inwestycje w sztukę. Fenomen sukcesu Ewy Juszkiewicz
Poradniki Rzeczpospolitej Ekonomia
Ceny akcji poszybowały wysoko. Tak, jak nigdy wcześniej
Poradniki Rzeczpospolitej Ekonomia
Portfel rynków wschodzących raczej się nie sprawdza. A pojedyncze kraje?
Poradniki Rzeczpospolitej Ekonomia
Na pofabrycznych terenach rosną miasta kwadransowe. W co zainwestować?
Poradniki Rzeczpospolitej Ekonomia
Spółki kuszą akcjonariuszy programami lojalnościowymi. Kto i co oferuje?
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama
Reklama