Aktualizacja: 04.07.2025 17:31 Publikacja: 03.04.2023 14:51
Foto: Adobe Stock
O interpretację wystąpiła spółka, która w związku z otwarciem nowej placówki planowała trzydniowe wydarzenie. W jego skład miało wchodzić dwudniowe wewnętrzne spotkanie – tzw. mityng – o charakterze szkoleniowym i integracyjnym. Trzeciego dnia zaplanowano natomiast uroczystość – właściwą imprezę prezentującą nową siedzibę. Podatniczka podkreśliła, że choć wstęp na uroczystość nie będzie wolny, także ma mieć charakter reklamy. Zaproszenia na nie dostaną m.in. media branżowe i ogólnoinformacyjne. Spółka chciała uzyskać potwierdzenie, czy wszystkie wydatki związane z otwarciem nowej siedziby dadzą jej koszty podatkowe.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas