Aktualizacja: 31.10.2017 18:05 Publikacja: 31.10.2017 14:03
Foto: Bloomberg
W interpelacji do ministra rozwoju posłowie Nowoczesnej Paweł Kobyliński i Elżbieta Stępień pytają m.in. czy wyciągnięto wnioski z całej afery. Domagają się też kar dla nieuczciwych producentów aut. Posłowie dociekają też czy Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpocznie kontrolę w tej sprawie.
Przypomnijmy, że ponad dwa lata temu pojawiły się informacje, że koncern Volkswagena manipulował wynikami emisji spalin z samochodów wyposażonych w silniki wysokoprężne (diesla). Pojazdy miały zainstalowane oprogramowanie, które zmieniało charakterystykę działania silnika, gdy był on testowany. Program wykrywał, że pojazd jest sprawdzany i wpływał na inna pracę silnika, by zmniejszyć ilości emitowanych szkodliwych związków do atmosfery. Tymczasem podczas normalnej eksploatacji samochody emitowały dużo więcej zanieczyszczeń.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas