Aktualizacja: 27.10.2017 06:30 Publikacja: 27.10.2017 06:30
Foto: 123RF
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zapowiedział badanie rynku mediów (w tym telewizji i prasy), reklamy oraz platform internetowych pod kątem zweryfikowania ich struktury i stopnia koncentracji. Na chwilę obecną Urząd prowadzi już sześć analiz dotyczących rynku mediów. Celem badań jest uzyskanie odpowiedzi na pytania, jak wygląda sytuacja na rynku mediów i czy któreś z firm nie dokonują antykonkurencyjnych porozumień, bądź też nie nadużywają pozycji dominującej.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas