Aktualizacja: 06.07.2017 07:52 Publikacja: 06.07.2017 07:52
Foto: www.sxc.hu
W środę posłowie debatowali nad projektem ustawy, która ma przekazać zadania promocji polskich firm Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIiH). To nowa państwowa spółka celowa, następczymi Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Ma się zajmować sprawami będącymi dziś w gestii 49 wydziałów promocji handlu przy polskich ambasadach. Posłowie opozycji pytali o celowość jej tworzenia.
– To ustawa, która ma dać kolejne stanowiska sympatykom PiS – mówiła posłanka PO Anna Nemś.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas