Aktualizacja: 11.06.2017 11:37 Publikacja: 11.06.2017 11:02
Foto: 123rf
Dla pracowników, którzy wykonują obowiązki od poniedziałku do soboty, zgodnie z tworzonymi dla nich grafikami, sobota jest „zwykłym" dniem pracy. Pracodawca może planować im pracę na każdy taki dzień tygodnia, bez konieczności uzasadniania tej potrzeby. Jeśli taki pracodawca chce zarządzić długi weekend – trwający od Bożego Ciała do niedzieli, zamiast planować pracę na najbliższy piątek i ewentualnie sobotę, może przewidzieć inne robocze dni. Muszą one jednak przypadać w tym samym okresie rozliczeniowym.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas