Aktualizacja: 11.06.2017 11:37 Publikacja: 11.06.2017 11:02
Foto: 123rf
Dla pracowników, którzy wykonują obowiązki od poniedziałku do soboty, zgodnie z tworzonymi dla nich grafikami, sobota jest „zwykłym" dniem pracy. Pracodawca może planować im pracę na każdy taki dzień tygodnia, bez konieczności uzasadniania tej potrzeby. Jeśli taki pracodawca chce zarządzić długi weekend – trwający od Bożego Ciała do niedzieli, zamiast planować pracę na najbliższy piątek i ewentualnie sobotę, może przewidzieć inne robocze dni. Muszą one jednak przypadać w tym samym okresie rozliczeniowym.
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas