Aktualizacja: 29.04.2017 15:00 Publikacja: 29.04.2017 15:00
Foto: Fotolia.com
Najważniejsze w efektywnym wykorzystaniu martwych sezonów w firmie jest skoncentrowanie się na odpowiednich zadaniach. Wbrew pozorom taki okres daje możliwość zrobienia wielu rzeczy, na które kiedy indziej nie ma czasu. Dlatego tym bardziej trzeba go dobrze zagospodarować. Część klientów także wybrała się na urlop i dynamika niektórych projektów spada, jednak przecież nie wszystkich. Należy zatem skoncentrować się na tych klientach, którzy zostali. Można poświęcić im więcej uwagi. Kiedy do nadzorowania jest kilka projektów, ciężko włożyć całą swoją energię i kreatywność w każdy z nich. Jest więc teraz dobry moment, aby wzmocnić kontakt z wybranymi klientami, pójść do przodu w projektach, czy zaproponować nowe rozwiązania. Dzięki temu można zbudować pozytywne emocje w kontakcie z klientem, które uznawane są za bardzo istotne w podejmowaniu decyzji zakupowych przez konsumentów i budowania przywiązania do marki.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas