Ustalenie okresów zatrudnienia po likwidacji firmy

Jeśli firma została zlikwidowana, okresy zatrudnienia w szczególnych warunkach pracownik ustali wyłącznie na podstawie kopii istniejących dokumentów wydanych przez archiwum.

Publikacja: 03.07.2015 06:40

Ustalenie okresów zatrudnienia po likwidacji firmy

Foto: www.sxc.hu

Do kogo ma się zwrócić pracodawca o rozstrzygnięcie, które zarządzenie resortowe stosuje się do pracowników jego zakładu zatrudnionych w szczególnych warunkach? Gminna firma gospodarki komunalnej od początku bazuje na zarządzeniu nr 9 ministra administracji, gospodarki terenowej i ochrony środowiska z 1 lipca 1983 r. Ma jednak wątpliwości, gdyż obowiązuje jeszcze zarządzenie nr 16 ministra rolnictwa, leśnictwa i gospodarki żywnościowej, gdzie w dziale IX wymienia się pracę w gospodarce komunalnej i podaje szczegółowy wykaz stanowisk. Skąd pracodawca ma wiedzieć, pod jaki resort podlega? Kto udzieli wiążącej informacji w tej sprawie? – pyta czytelnik.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama