Aktualizacja: 04.06.2025 19:09 Publikacja: 25.05.2022 11:14
Foto: Adobe Stock
Tak wynika z interpretacji dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej, którą na łamach "Rzeczpospolitej" opisał Przemysław Wojtasik.
O interpretację wystąpiła spółka z o. o. działająca w branży farmaceutycznej, która specjalizuje się w sprzedaży badań diagnostycznych. Stara się dotrzeć ze swoją ofertą do jak najszerszego kręgu odbiorców. W tym celu wykorzystuje różne formy reklamy.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Ugoda z fiskusem czy skrócenie okresu przedawnienia podatków to wyciągnięte z kosza pomysły komisji kodyfikacyjn...
Nie będzie już Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców. Instytucja ta nie zostanie jednak zlikwidowana - inf...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas