Fiskus zmienia niekorzystne interpretacje w sprawie reklam na Facebooku

Fiskus zmienia stare, niekorzystne dla przedsiębiorców interpretacje w sprawie reklam na Facebooku. Przyznaje, że jeśli wydatki są związane z działalnością, to braki formalne faktury nie wykluczają rozliczenia ich w kosztach.

Publikacja: 14.03.2023 17:35

Fiskus zmienia niekorzystne interpretacje w sprawie reklam na Facebooku

Foto: Adobe Stock

mat

W wydawanych przez kilka lat interpretacjach skarbówka stała na stanowisku, że jeśli na fakturze nie ma daty jej wystawienia, wydatku nie można zaksięgować w podatkowych kosztach.

– Teraz faktury z Facebooka (po zmianie nazwy z Mety) mają już datę wystawienia. Problem więc sam się rozwiązał – mówi "Rzeczpospolitej" Cezary Szymaś, współwłaściciel biura rachunkowego ASCS-Consulting.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki