Aktualizacja: 04.06.2025 19:08 Publikacja: 13.03.2023 16:32
Foto: Adobe Stock
Fiskus zmienia stare, niekorzystne dla przedsiębiorców interpretacje w sprawie reklam na Facebooku. Przyznaje, że jeśli wydatki są związane z działalnością, to braki formalne faktury nie wykluczają rozliczenia ich w kosztach.
Dlaczego wcześniej je kwestionował? – Dlatego że na fakturach z Facebooka nie było takiej pozycji, jak data wystawienia. Przedsiębiorca nie mógł jej też wpisać samodzielnie – mówi Mariusz Kołacz, specjalista marketingu internetowego, właściciel agencji reklamowej SocialTrends.
Firma prowadząca aptekę ogólnodostępną, w której wykonuje m.in. szczepienia ochronne czy kontroluje ciśnienie kr...
Spółki na stracie albo z niską rentownością płaciły w tym roku po raz pierwszy nową daninę – podatek minimalny....
Przyjęty przez Radę Ministrów projekt przewiduje złagodzenie kar za przestępstwa skarbowe, które nie powodują be...
Cyfryzacja rozliczeń podatkowych będzie w najbliższych miesiącach wyzwaniem dla wielu firm. Chodzi o przygotowan...
Właścicielka kancelarii prawnej nie rozliczy w kosztach ubrań, w których występuje w telewizji i mediach społecz...
Pierwsze interpretacje nowych przepisów wskazują: niejasności i spory wokół podatku od budowli będą trwały nadal.
Wydatków na psychoterapię nie można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów. Zdaniem skarbówki, nie mają przeło...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas