Aktualizacja: 29.04.2025 03:45 Publikacja: 22.09.2022 17:33
Foto: Adobe Stock
W sprawie chodziło o nowoczesne działania marketingowe. Spółka wyjaśniła, że jest autoryzowanym dilerem aut renomowanej marki. Zgodnie z umową z dystrybutorem jest uprawniona do otrzymania tzw. bonusów jakościowych, ale pod określonymi warunkami. Jeden to kwartalny bonus za aktywność marketingową, którego nie da się nadrobić, a jego wypłata możliwa jest tylko w przypadku realizacji tej aktywności w 100 proc.
We wniosku o interpretację diler tłumaczył, że stara się uzyskać jak najwięcej bonusów jakościowych, bo te w czasach zwiększającej się konkurencji stanowią istotny element jego przychodów, często decydujący o rentowności działalności. W związku z tym obecnie z własnej kieszeni ponosi koszty działań marketingowych i uczestnictwa klientów w programie szkoleniowym z zakresu bezpiecznej jazdy. Spółka uważała, że może je zaliczyć do kosztów, bo mają one ścisły związek z jej przychodami.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas