Aktualizacja: 21.06.2018 16:18 Publikacja: 21.06.2018 16:18
Foto: Adobe Stock
Oczywiście nie ma zgody, jak takie problemy rozwiązywać. Jedni spłacają długi, drudzy unikają rozmów i szukają wymówek. To obraz windykacji w oczach windykatorów.
– Dłużnicy konsumenci, którzy wpadli w kłopoty finansowe z powodów losowych, mimo wszystko starają się uregulować dług. Ci, którzy mają pieniądze, skupiają się bardziej na znalezieniu wymówki, by usprawiedliwić ich niespłacanie. Z kolei dłużnicy przedsiębiorcy często gubią faktury albo mówią, że to żona robi przelewy – to wnioski windykatorów z firmy Kaczmarski Inkasso, które prezentuje związany z nią Krajowy Rejestr Długów – Biuro Informacji Gospodarczej SA.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas