Aktualizacja: 26.04.2018 13:16 Publikacja: 26.04.2018 10:06
Foto: AFP
W sierpniu 2011 r. piłkarz FC Barcelony i reprezentacji Argentyny - Lionel Messi - wystąpił do Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) o rejestrację unijnego znaku towarowego "MESSI" między innymi dla odzieży, obuwia i artykułów gimnastycznych i sportowych.
Sprzeciw wniósł Jaime Masferrer Coma, który powołał się na prawdopodobieństwo wprowadzenia w błąd w odniesieniu do słownych unijnych znaków towarowych „MASSI", zarejestrowanych między innymi dla odzieży, obuwia, kasków rowerowych, odzieży ochronnej i rękawiczek.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas