Reklama

Employer branding: dlaczego warto inwestować w pozytywny wizerunek firmy na rynku

Niska stopa bezrobocia i wysokie wskaźniki rotacji mobilizują pracodawców do tworzenia coraz oryginalniejszych sposobów budowania pozytywnego wizerunku firmy na rynku. W raporcie HRM Institute „Employer Branding w Polsce 2017, aż 21 proc. respondentów przyznało, że ich organizacje nie posiadają strategii employer brandingowej, natomiast 61 proc. firm jest w trakcie jej tworzenia lub rozszerzania.

Publikacja: 13.04.2018 06:00

Employer branding: dlaczego warto inwestować w pozytywny wizerunek firmy na rynku

Foto: Adobe Stock

Pojęcie employer branding nie sprowadza się jedynie do komunikowania działań organizacji do wewnątrz i na zewnątrz firmy. Jest to kompleksowy proces, którego kroki wykraczają poza samą komunikację. Celem employer brandingu jest tworzenie miejsca pracy, które będzie pozytywnie postrzegane przez byłych, obecnych i przyszłych pracowników.

Kto jest odpowiedzialny

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama