Reklama

Jak walczyć z kłamstwami o firmie

Zagraniem „nie fair" jest rozpowszechnianie o konkurentach niekorzystnych wiadomości, które nie znajdują odzwierciedlenia w rzeczywistości. Warto wiedzieć, że w takich sytuacjach pokrzywdzony przedsiębiorca może się skutecznie bronić, nie tracąc nazbyt dużo czasu i nie angażując dużych środków finansowych.

Aktualizacja: 13.01.2018 14:22 Publikacja: 13.01.2018 12:00

Jak walczyć z kłamstwami o firmie

Foto: AdobeStock

Walka o klienta i udział w rynku staje się coraz ostrzejsza. Zjawisko to nie dotyczy już wyłącznie wielkich koncernów i korporacji, ale coraz częściej spotykane jest wśród mniejszych, lokalnych przedsiębiorców. Walka ta, niestety, nie zawsze jest czysta.

Odszkodowanie za naruszenie dóbr

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Prawo w firmie
Paradoks deregulacji: produkcja prawa rośnie, firmy mają kłopot
Reklama
Reklama
Reklama