Jak walczyć z kłamstwami o firmie

Zagraniem „nie fair" jest rozpowszechnianie o konkurentach niekorzystnych wiadomości, które nie znajdują odzwierciedlenia w rzeczywistości. Warto wiedzieć, że w takich sytuacjach pokrzywdzony przedsiębiorca może się skutecznie bronić, nie tracąc nazbyt dużo czasu i nie angażując dużych środków finansowych.

Aktualizacja: 13.01.2018 14:22 Publikacja: 13.01.2018 12:00

Jak walczyć z kłamstwami o firmie

Foto: AdobeStock

Walka o klienta i udział w rynku staje się coraz ostrzejsza. Zjawisko to nie dotyczy już wyłącznie wielkich koncernów i korporacji, ale coraz częściej spotykane jest wśród mniejszych, lokalnych przedsiębiorców. Walka ta, niestety, nie zawsze jest czysta.

Odszkodowanie za naruszenie dóbr

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Prawo w firmie
Co obejmie deregulacja? Zespół Brzoski może wrócić do gotowych projektów
Prawo w firmie
Zlikwidują Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców? Jest oświadczenie
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Prawo w firmie
Rząd wytoczy groźną broń przeciw szarej strefie. Dotknie rynku odzieży, obuwia i betonu
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń