Jak walczyć z kłamstwami o firmie

Zagraniem „nie fair" jest rozpowszechnianie o konkurentach niekorzystnych wiadomości, które nie znajdują odzwierciedlenia w rzeczywistości. Warto wiedzieć, że w takich sytuacjach pokrzywdzony przedsiębiorca może się skutecznie bronić, nie tracąc nazbyt dużo czasu i nie angażując dużych środków finansowych.

Aktualizacja: 13.01.2018 14:22 Publikacja: 13.01.2018 12:00

Jak walczyć z kłamstwami o firmie

Foto: AdobeStock

Walka o klienta i udział w rynku staje się coraz ostrzejsza. Zjawisko to nie dotyczy już wyłącznie wielkich koncernów i korporacji, ale coraz częściej spotykane jest wśród mniejszych, lokalnych przedsiębiorców. Walka ta, niestety, nie zawsze jest czysta.

Odszkodowanie za naruszenie dóbr

Pozostało 96% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Materiał Promocyjny
Pieniądze od banku za wyrobienie karty kredytowej
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?