Aktualizacja: 03.02.2016 05:50 Publikacja: 03.02.2016 05:50
Foto: 123RF
Sporządzenie sprawozdania finansowego wiąże się z koniecznością przeprowadzenia inwentaryzacji. Jest to proces, którego zadaniem jest znalezienie odpowiedzi na dwa zasadnicze pytania: jakimi aktywami faktycznie dysponuje dana jednostka oraz czy te aktywa, które wykazano w księgach rachunkowych, i w przygotowanym na ich podstawie sprawozdaniu finansowym, faktycznie istnieją. Ponadto, przeprowadzając inwentaryzację, możliwa jest ocena stanu tych aktywów i wyciągnięcie wniosków odnośnie do ich wartości oraz użyteczności.
Będzie możliwość wystawiania faktur poza KSeF, gdy zawiedzie elektryczność i wi-fi. To jedna z opcji w projekcie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Ministerstwo Finansów przedstawiło plan wdrożenia obowiązkowego systemu KSeF. To rewolucyjna zmiana dla przedsię...
Nowoczesne technologie działają szybko i efektywnie. Ale w świecie księgowości są problemy, które musi rozwiązać...
Ustawa o VAT już nie będzie modyfikowana pod kątem e-faktur. Eksperci radzą, aby szykować się na nowe rozwiązania.
Duże firmy zdają sobie sprawę z rewolucji, jaką przyniesie KSeF, ale niewiele z nich podjęło już przygotowania o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas