Aktualizacja: 06.12.2024 10:52 Publikacja: 06.12.2024 04:54
Foto: Shutterstock
Liderem europejskiego rynku w tym ujęciu jest Amazon, przyciągający 17 proc. ruchu generowanego przez 1 tys. największych platform typu marketplace na Starym Kontynencie – wynika z raportu grupy badawczej RetailX, do którego dotarła „Rzeczpospolita”. Serwisy tego typu pozwalają za swoim pośrednictwem oferować niezależnym przedsiębiorcom towary i docierać do takich klientów, do jakich w pojedynkę raczej by się handlowcom nie udało.
Marcowy spadek bezrobocia potwierdza początek wiosenno-letniego ożywienia na rynku pracy, które zaburzył tajemni...
W ostatnich latach ponad 40 proc. obywateli skarżyło się na bezsenność, co przekłada się także na straty w gospo...
Już 78 proc. firm i instytucji korzysta ze sztucznej inteligencji. 49 proc. z nich wygenerowało w ten sposób osz...
Przede wszystkim ROP to nie jest podatek, tylko zwrot kosztów za gospodarowanie odpadów – mówi w wywiadzie Anita...
O ponad 28 tys. wzrosła w ub.r. liczba Ukraińców pracujących legalnie w Polsce, to ponad dwa razy więcej niż dwa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas