Aktualizacja: 06.12.2024 10:52 Publikacja: 06.12.2024 04:54
Foto: Shutterstock
Liderem europejskiego rynku w tym ujęciu jest Amazon, przyciągający 17 proc. ruchu generowanego przez 1 tys. największych platform typu marketplace na Starym Kontynencie – wynika z raportu grupy badawczej RetailX, do którego dotarła „Rzeczpospolita”. Serwisy tego typu pozwalają za swoim pośrednictwem oferować niezależnym przedsiębiorcom towary i docierać do takich klientów, do jakich w pojedynkę raczej by się handlowcom nie udało.
Spółki dystrybucyjne będące częścią grup energetycznych powinny ściślej współpracować z Polskimi Sieciami Elektr...
To moment przełomowy, historyczna chwila, krok milowy – tak o przepisach, które umożliwią w pełni zdalne podpisy...
Niespodziewane załamanie na rynku finansowania innowacyjnych firm nad Wisłą – w II kwartale popłynęło do nich o...
Po alarmujących raportach o stanie inwestycji zagranicznych w Polsce w dwóch poprzednich latach z PAIH płyną syg...
Niemal na całym świecie spada poziom optymizmu przedsiębiorców, zwłaszcza w dużych państwach europejskich. W Pol...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas