Aktualizacja: 06.12.2024 10:52 Publikacja: 06.12.2024 04:54
Foto: Shutterstock
Liderem europejskiego rynku w tym ujęciu jest Amazon, przyciągający 17 proc. ruchu generowanego przez 1 tys. największych platform typu marketplace na Starym Kontynencie – wynika z raportu grupy badawczej RetailX, do którego dotarła „Rzeczpospolita”. Serwisy tego typu pozwalają za swoim pośrednictwem oferować niezależnym przedsiębiorcom towary i docierać do takich klientów, do jakich w pojedynkę raczej by się handlowcom nie udało.
Pierwsze tygodnie sprzedaży kolekcji odzieży i obuwia sezonu wiosna–lato 2025 nie wywołały euforii klientów w Eu...
W innych państwach Europy i w USA zdecydowanie więcej osób niż w Polsce woli spożywać wspólne posiłki z domownik...
Monachijski instytut Ifo wyraźnie podniósł prognozę wzrostu gospodarczego Niemiec w 2026 r. – To powinno przynie...
Choć przychody zbrojeniówki są rekordowe, to wciąż nie wiadomo, kto odpowiada w rządzie za ten obszar, a decyzje...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Na cztery miesiące przed startem systemu kaucyjnego tylko dwóch największych graczy ma licencje i rośnie niezado...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas