Aktualizacja: 15.06.2025 13:42 Publikacja: 16.12.2024 18:30
Foto: Adobe Stock
W zasadzie już wszyscy internauci choć raz dokonali zakupu online. 87 proc. kupuje w sieci regularnie – wynika z badania Mobile Institute dla Izby Gospodarki Elektronicznej. W celu optymalizacji zakupów częściej w internecie w różnych kategoriach zaczęło kupować 36 proc. internautów. Obecnie więcej niż pięć razy w miesiącu kupuje w ten sposób już prawie 40 proc. e-klientów.
Wszystko to w sumie sprawia, że rynek nadal się rozwija. Jak wynika z raportu Strategy& w Polsce dalszy wzrost rynku będzie napędzany poprawą funkcjonalności platform zakupowych oraz rosnącym zaufaniem. Zdaniem firmy już w 2028 r. rynek e-commerce ma być wyceniony na 192 mld zł, co oznacza wzrost zakupów od 2024 r. o 52 mld zł. „W tym okresie poszczególne kategorie wzrosną od 28 aż do 60 proc.” – czytamy w raporcie.
Pierwsze tygodnie sprzedaży kolekcji odzieży i obuwia sezonu wiosna–lato 2025 nie wywołały euforii klientów w Eu...
W innych państwach Europy i w USA zdecydowanie więcej osób niż w Polsce woli spożywać wspólne posiłki z domownik...
Monachijski instytut Ifo wyraźnie podniósł prognozę wzrostu gospodarczego Niemiec w 2026 r. – To powinno przynie...
Choć przychody zbrojeniówki są rekordowe, to wciąż nie wiadomo, kto odpowiada w rządzie za ten obszar, a decyzje...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Na cztery miesiące przed startem systemu kaucyjnego tylko dwóch największych graczy ma licencje i rośnie niezado...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas