Aktualizacja: 12.07.2025 22:52 Publikacja: 11.02.2025 04:33
Handlowcy są największymi pesymistami w polskim biznesie
Foto: Bloomberg
W I kwartale 2025 roku wskaźnik optymizmu spadł w Polsce do poziomu -1 proc., czyli minimalnie przeważają pesymiści – wynika z badania przez Dun & Bradstreet przeprowadzonego na 32 rynkach.
Najmniej optymizmu co do swojej przyszłości mają firmy z branży sprzedaży detalicznej i hurtowej (ogółem ich poziom optymizmu spadł do -15 proc.). Niewiele lepiej jest w branży budowlanej, finansowej i przemysłu metalurgicznego, gdzie odczucie optymizmu spadło do poziomu -13 proc. – mówi Tomasz Starzyk, rzecznik Dun & Bradstreet Poland. – Na 6-proc. plusie jest branża HoReCa, media (informacja i komunikacja) z 8 proc., a także – z 23-proc. wzrostem optymizmu – branża nieruchomości – dodaje.
Spółki dystrybucyjne będące częścią grup energetycznych powinny ściślej współpracować z Polskimi Sieciami Elektr...
To moment przełomowy, historyczna chwila, krok milowy – tak o przepisach, które umożliwią w pełni zdalne podpisy...
Niespodziewane załamanie na rynku finansowania innowacyjnych firm nad Wisłą – w II kwartale popłynęło do nich o...
Po alarmujących raportach o stanie inwestycji zagranicznych w Polsce w dwóch poprzednich latach z PAIH płyną syg...
Niemal na całym świecie spada poziom optymizmu przedsiębiorców, zwłaszcza w dużych państwach europejskich. W Pol...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas