Aktualizacja: 09.06.2025 07:27 Publikacja: 19.02.2025 04:56
Foto: rp.pl/Weronika Porębska
Szał na punkcie narzędzi AI, jaki opanował świat w ciągu ostatnich dwóch i pół roku od momentu premiery ChatGPT, wciąż nad Wisłą nie przełożył się na istotne wdrożenia tej technologii. Rodzimy biznes, w wielu przypadkach, ocenia ów boom jako modę. Choć sceptyków względem sztucznej inteligencji w Polsce jest mniej niż w innych krajach (44 proc. wobec 51 proc.), to trudno mówić o entuzjazmie. Eksperci tłumaczą to tym, że firmy podeszły do AI z dużym pragmatyzmem.
Wprawdzie prawie połowa dorosłych, w tym niemal każdy z pracowników, dostrzega potrzebę podwyższania, a nierzadk...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Praca w korporacjach przestaje być wymarzoną karierą zawodową, choć ich przewagą nadal są lepsze zarobki i benef...
Niemal co czwarte polskie przedsiębiorstwo, które wdrożyło już sztuczną inteligencję, chce teraz rozwój tej tech...
Polskie ciepłownie systemowe, które w 60 proc. są nadal oparte na węglu, potrzebują zmian. Rząd rusza z konsulta...
Czy rynek zamówień publicznych nad Wisłą wygrzebie się z dołka? Choć w ubiegłym roku branża technologiczna na ty...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas