Aktualizacja: 12.07.2025 18:11 Publikacja: 19.02.2025 04:56
Foto: rp.pl/Weronika Porębska
Szał na punkcie narzędzi AI, jaki opanował świat w ciągu ostatnich dwóch i pół roku od momentu premiery ChatGPT, wciąż nad Wisłą nie przełożył się na istotne wdrożenia tej technologii. Rodzimy biznes, w wielu przypadkach, ocenia ów boom jako modę. Choć sceptyków względem sztucznej inteligencji w Polsce jest mniej niż w innych krajach (44 proc. wobec 51 proc.), to trudno mówić o entuzjazmie. Eksperci tłumaczą to tym, że firmy podeszły do AI z dużym pragmatyzmem.
Spółki dystrybucyjne będące częścią grup energetycznych powinny ściślej współpracować z Polskimi Sieciami Elektr...
To moment przełomowy, historyczna chwila, krok milowy – tak o przepisach, które umożliwią w pełni zdalne podpisy...
Niespodziewane załamanie na rynku finansowania innowacyjnych firm nad Wisłą – w II kwartale popłynęło do nich o...
Po alarmujących raportach o stanie inwestycji zagranicznych w Polsce w dwóch poprzednich latach z PAIH płyną syg...
Niemal na całym świecie spada poziom optymizmu przedsiębiorców, zwłaszcza w dużych państwach europejskich. W Pol...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas