Aktualizacja: 15.06.2025 04:40 Publikacja: 06.03.2025 04:49
Na kluczowego wroga polskich firm wyrasta problem „shadow AI”
Foto: Adobe Stock
Wdrażanie AI w polskich firmach idzie jak po grudzie. Hamulców jest wiele, ale skutki sprawiają, że pod względem zaawansowania w tej dziedzinie rodzimi przedsiębiorcy odstają od konkurentów w innych częściach świata. To niepokoi. Zwłaszcza że jak pokazują badania PMR, odsetek podmiotów w naszym kraju, które przerwały lub porzuciły wdrożenie rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji, jest spory. Na wczesnym etapie wdrażania dokonało tego aż 43 proc. firm (chodzi o przerwane projekty), a 22 proc. w ogóle zdecydowało się zrezygnować z AI, choć podejmowało próby zainstalowania takiej technologii.
Pierwsze tygodnie sprzedaży kolekcji odzieży i obuwia sezonu wiosna–lato 2025 nie wywołały euforii klientów w Eu...
W innych państwach Europy i w USA zdecydowanie więcej osób niż w Polsce woli spożywać wspólne posiłki z domownik...
Monachijski instytut Ifo wyraźnie podniósł prognozę wzrostu gospodarczego Niemiec w 2026 r. – To powinno przynie...
Choć przychody zbrojeniówki są rekordowe, to wciąż nie wiadomo, kto odpowiada w rządzie za ten obszar, a decyzje...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Na cztery miesiące przed startem systemu kaucyjnego tylko dwóch największych graczy ma licencje i rośnie niezado...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas