Reklama
Rozwiń
Reklama

Biura podróży nie dostrzegły AI

Planując urlopy Polacy coraz chętniej sięgają po sztuczną inteligencję. Branża turystyczna na razie to ignoruje.

Publikacja: 20.08.2025 04:59

Coraz więcej Polaków szuka atrakcyjnych miejsc wypoczynku czy hoteli nie w wyszukiwarce, ale za pomo

Coraz więcej Polaków szuka atrakcyjnych miejsc wypoczynku czy hoteli nie w wyszukiwarce, ale za pomocą botów AI

Foto: Giuseppe CACACE/AFP

Największe biura podróży w Polsce wciąż nie są gotowe do wyszukiwania za pomocą chatbotów, jak np. ChatGPT. Tymczasem AI szybko przejmuje wiodącą rolę w podejmowaniu decyzji o wakacyjnych wyjazdach czy preferowanych firmach i ofertach – wskazuje najnowszy raport „Biura podroży w erze AI”, który „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza.

AI wywraca rynek

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Kto zyskuje na sprzedaży uprawnień do emisji CO2? Jest rozliczenie ETS
Raporty ekonomiczne
Rozkręca się kolejowe starcie o pasażera
Raporty ekonomiczne
Gorąca jesień w branży gier. Wiemy, co szykują studia z Polski
Raporty ekonomiczne
Szklany sufit ma się dobrze. Mało kobiet w zarządach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Raporty ekonomiczne
Najsłabsze ogniwo strefy euro? Trudny czas nad Sekwaną
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama