Reklama

Firmy częściej szukają pracowników przez internet. Ale to jeszcze nie wiosna

Wybór nowych ofert na portalach pracy był w lutym br. znacząco większy niż rok wcześniej, choć nie utrzymał się świetny wynik ze stycznia. Które branże chciały zwiększyć zatrudnienie?

Publikacja: 12.03.2025 04:34

Wybór nowych ofert na portalach pracy był w lutym br. znacząco większy niż rok wcześniej

Wybór nowych ofert na portalach pracy był w lutym br. znacząco większy niż rok wcześniej

Foto: Adobe Stock

Wyraźny, bo aż 11-proc. wzrost liczby ogłoszeń skierowanych do pracowników fizycznych w dużym stopniu odpowiada za widoczne w lutym br. ożywienie rekrutacji w internecie w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku – wynika z raportu firmy Grant Thornton, który „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza. Według raportu GT, opartego na danych zebranych przez spółkę Element, w minionym miesiącu na 50 największych portalach pracy pojawiło się prawie 256 tys. ofert zatrudnienia. To o ponad 21 tys. więcej niż w lutym 2024 r., choć jednocześnie o 18 tys. mniej niż w ożywionym rekrutacyjnie styczniu br.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Został już tylko miesiąc do startu sytemu kaucyjnego. Nikt nie jest zadowolony
Raporty ekonomiczne
Kryzys w dużym AGD trwa, produkcja w Polsce pod kreską
Raporty ekonomiczne
Jak dobre zbiory wpłyną na ceny żywności? Taniej raczej nie będzie
Raporty ekonomiczne
Coraz więcej bogatych nad Wisłą. Co robią z pieniędzmi?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Raporty ekonomiczne
Jaka dziura w budżecie na 2026 r.? Znowu może paść rekord
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama