Aktualizacja: 30.04.2025 15:11 Publikacja: 20.03.2025 05:03
Foto: Adobe Stock
Tylko 25 proc. firm działających lokalnie posiada stronę internetową – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych w naszym kraju przez TrustMate.io, które „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza. Te statystyki są zatrważające w czasach, gdy – jak pokazują dane GUS – w ub.r. w Polsce niemal 88 proc. osób w wieku 16–74 lat regularnie korzystało z internetu (co najmniej raz w tygodniu). Eksperci twierdzą, że problem dotyczy drobnego biznesu, który, działając tylko w „realu”, mniej lub bardziej świadomie odcina się od strumienia potencjalnych klientów.
Część projektów wolno się toczy, inne czekają na decyzje po wyborach. Tak jest np. z projektem drugiej elektrown...
Propozycja Grupy Erste zakupu 49 proc. polskiego Santandera to sprytny ruch, by przejąć kontrolę nad bankiem za...
Początek roku na rynku rodzimych spółek technologicznych zaczął się słabo – przez pierwsze trzy miesiące 2025 r....
Zdecydowana większość uczestników Panelu Ekonomistów „Rzeczpospolitej” uważa, że w Polsce należałoby wprowadzić...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
30, 50, 100 tys. zł za metr. Ceny mieszkaniowego luksusu w Polsce stale rosną. W apartamentowcach z najwyższej p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas