Aktualizacja: 06.07.2025 01:11 Publikacja: 20.03.2025 05:03
Foto: Adobe Stock
Tylko 25 proc. firm działających lokalnie posiada stronę internetową – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych w naszym kraju przez TrustMate.io, które „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza. Te statystyki są zatrważające w czasach, gdy – jak pokazują dane GUS – w ub.r. w Polsce niemal 88 proc. osób w wieku 16–74 lat regularnie korzystało z internetu (co najmniej raz w tygodniu). Eksperci twierdzą, że problem dotyczy drobnego biznesu, który, działając tylko w „realu”, mniej lub bardziej świadomie odcina się od strumienia potencjalnych klientów.
Pomimo nagłaśnianych w mediach kadrowych cięć, tempo rozwoju sektora usług biznesowych pobiło ubiegłoroczne prog...
Rodzima branża technologiczna równa z ziemią projekt, który miał wyznaczyć kierunki rozwoju sztucznej inteligenc...
Politycy wreszcie zauważyli, że środków na zakup uzbrojenia jest za mało i że potrzeba więcej ludzi, którzy te z...
Po wprowadzeniu kontroli na granicach z Niemcami i Litwą transport spodziewa się najgorszego. Przedstawiciele br...
Pierwsza połowa 2025 r. nie przyniosła firmom spektakularnych możliwości dotacyjnych, za to lipiec pod tym wzglę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas