Aktualizacja: 09.05.2025 07:34 Publikacja: 20.03.2025 05:03
Foto: Adobe Stock
Tylko 25 proc. firm działających lokalnie posiada stronę internetową – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych w naszym kraju przez TrustMate.io, które „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza. Te statystyki są zatrważające w czasach, gdy – jak pokazują dane GUS – w ub.r. w Polsce niemal 88 proc. osób w wieku 16–74 lat regularnie korzystało z internetu (co najmniej raz w tygodniu). Eksperci twierdzą, że problem dotyczy drobnego biznesu, który, działając tylko w „realu”, mniej lub bardziej świadomie odcina się od strumienia potencjalnych klientów.
Nigdy jeszcze na światowych rynkach surowcowych nie było tyle zamieszania. Czy światowa wojna handlowa zmieni si...
Na kwietniowy spadek liczby ofert pracy na największych portalach rekrutacyjnych mogły wpłynąć zmiany w branżach...
Globalne firmy energetyczne wykorzystują elementy sztucznej inteligencji do automatyzacji, analizy i predykcji....
Systemy służące automatyzacji i technologie AI mogą znacząco usprawnić działanie poszczególnych sfer funkcjonowa...
Sezon dotacji dla firm zasilanych z Funduszy Europejskich rozkręca się niemrawo. Na horyzoncie połowa roku, a wi...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas