Aktualizacja: 04.07.2025 07:36 Publikacja: 20.03.2025 05:03
Foto: Adobe Stock
Tylko 25 proc. firm działających lokalnie posiada stronę internetową – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych w naszym kraju przez TrustMate.io, które „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza. Te statystyki są zatrważające w czasach, gdy – jak pokazują dane GUS – w ub.r. w Polsce niemal 88 proc. osób w wieku 16–74 lat regularnie korzystało z internetu (co najmniej raz w tygodniu). Eksperci twierdzą, że problem dotyczy drobnego biznesu, który, działając tylko w „realu”, mniej lub bardziej świadomie odcina się od strumienia potencjalnych klientów.
Pomimo nagłaśnianych w mediach kadrowych cięć, tempo rozwoju sektora usług biznesowych pobiło ubiegłoroczne prog...
Politycy wreszcie zauważyli, że środków na zakup uzbrojenia jest za mało i że potrzeba więcej ludzi, którzy te z...
Po wprowadzeniu kontroli na granicach z Niemcami i Litwą transport spodziewa się najgorszego. Przedstawiciele br...
Pierwsza połowa 2025 r. nie przyniosła firmom spektakularnych możliwości dotacyjnych, za to lipiec pod tym wzglę...
Choć mężczyźni wciąż zarabiają w Polsce średnio więcej niż kobiety, to ta różnica w rok zmniejszyła się o około...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas