Aktualizacja: 19.05.2025 09:08 Publikacja: 03.04.2025 04:32
Foto: rp.pl/Weronika Porębska
Po chwilowym spowolnieniu rynek e-commerce w naszym kraju znów nabiera tempa – twierdzą eksperci DPD Polska i wskazują, że od początku br. widać pozytywne nastroje w branży, a przede wszystkim rosnące wolumeny sprzedaży. – Tempo wzrostu rynku e-commerce w najbliższych latach wyniesie blisko 10 proc., co przewyższa dynamikę całego handlu detalicznego – prognozuje Andrzej Gałdecki, key account manager w DPD Polska.
Jak zaznacza, jednym z motorów stała się ekspansja międzynarodowa. – Rynek UE to 450 mln potencjalnych klientów, z czego 80 proc. kupuje online, a ponad 50 proc. z nich regularnie zamawia produkty z zagranicy. Otwiera to przed polskimi firmami drzwi do nowych odbiorców i możliwości znacznego skalowania biznesu – przekonuje.
Tylko nieco połowa z 50 firm o największym zatrudnieniu miała w 2024 r. więcej pracowników niż rok wcześniej. Pr...
Aż 84 proc. menedżerów w Polsce planuje w ciągu najbliższego półtora roku wdrożyć agentów sztucznej inteligencji...
Liczba toczących się postępowań sądowych w sprawie kredytów CHF spada drugi kwartał z rzędu. Chętnych do walki z...
Choć na portalach rekrutacyjnych przybywa ogłoszeń z widełkami płacowymi, a do ich publikacji zachęcają nowe reg...
500 największych firm w kraju zatrudnia łącznie 1,6 mln osób. Po raz pierwszy od 25 lat najwięcej jest wśród nic...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas