Aktualizacja: 30.04.2025 19:49 Publikacja: 03.04.2025 04:32
Foto: rp.pl/Weronika Porębska
Po chwilowym spowolnieniu rynek e-commerce w naszym kraju znów nabiera tempa – twierdzą eksperci DPD Polska i wskazują, że od początku br. widać pozytywne nastroje w branży, a przede wszystkim rosnące wolumeny sprzedaży. – Tempo wzrostu rynku e-commerce w najbliższych latach wyniesie blisko 10 proc., co przewyższa dynamikę całego handlu detalicznego – prognozuje Andrzej Gałdecki, key account manager w DPD Polska.
Jak zaznacza, jednym z motorów stała się ekspansja międzynarodowa. – Rynek UE to 450 mln potencjalnych klientów, z czego 80 proc. kupuje online, a ponad 50 proc. z nich regularnie zamawia produkty z zagranicy. Otwiera to przed polskimi firmami drzwi do nowych odbiorców i możliwości znacznego skalowania biznesu – przekonuje.
Część projektów wolno się toczy, inne czekają na decyzje po wyborach. Tak jest np. z projektem drugiej elektrown...
Propozycja Grupy Erste zakupu 49 proc. polskiego Santandera to sprytny ruch, by przejąć kontrolę nad bankiem za...
Początek roku na rynku rodzimych spółek technologicznych zaczął się słabo – przez pierwsze trzy miesiące 2025 r....
Zdecydowana większość uczestników Panelu Ekonomistów „Rzeczpospolitej” uważa, że w Polsce należałoby wprowadzić...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
30, 50, 100 tys. zł za metr. Ceny mieszkaniowego luksusu w Polsce stale rosną. W apartamentowcach z najwyższej p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas