Aktualizacja: 03.07.2025 17:07 Publikacja: 03.04.2025 04:32
Foto: rp.pl/Weronika Porębska
Po chwilowym spowolnieniu rynek e-commerce w naszym kraju znów nabiera tempa – twierdzą eksperci DPD Polska i wskazują, że od początku br. widać pozytywne nastroje w branży, a przede wszystkim rosnące wolumeny sprzedaży. – Tempo wzrostu rynku e-commerce w najbliższych latach wyniesie blisko 10 proc., co przewyższa dynamikę całego handlu detalicznego – prognozuje Andrzej Gałdecki, key account manager w DPD Polska.
Jak zaznacza, jednym z motorów stała się ekspansja międzynarodowa. – Rynek UE to 450 mln potencjalnych klientów, z czego 80 proc. kupuje online, a ponad 50 proc. z nich regularnie zamawia produkty z zagranicy. Otwiera to przed polskimi firmami drzwi do nowych odbiorców i możliwości znacznego skalowania biznesu – przekonuje.
Pierwsza połowa 2025 r. nie przyniosła firmom spektakularnych możliwości dotacyjnych, za to lipiec pod tym wzglę...
Choć mężczyźni wciąż zarabiają w Polsce średnio więcej niż kobiety, to ta różnica w rok zmniejszyła się o około...
Rynek kredytów hipotecznych już odczuwa pozytywne skutki decyzji w polityce pieniężnej. Ale sytuacja wciąż dalek...
Po czerwcowych wydarzeniach w Iranie, które wzmogły zmienność cen na rynku ropy i paliw, analitycy oczekują po l...
Badania pokazują, że poziom rozwoju AI w biznesie jest w Polsce na wczesnym etapie. To wina braku specjalistów o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas