Aktualizacja: 12.04.2025 21:50 Publikacja: 11.04.2025 04:02
Foto: Adobe Stock
Branża internetowa ma się czego bać: Polacy wydają na chińskich platformach coraz więcej. Przez ostatnie 12 miesięcy liczba zakupów wzrosła czterokrotnie. Liderem jest Temu, gdzie liczba transakcji wzrosła sześciokrotnie. Średnio w koszyku zakupowym mamy siedem produktów, jednorazowo zaś wydajemy 144 zł – wynika z analizy 73 tys. zakupów z ostatnich 12 miesięcy, wykonanej przez When U Buy. „Rzeczpospolita” poznała ją pierwsza.
Pierwszy kwartał nie zmusił ekonomistów do istotnej rewizji prognoz tempa wzrostu gospodarczego Polski w 2025 r....
Chaos spowodowany wojnami handlowymi i cięciami zatrudnienia w administracji jak na razie głównie źle wpływa na...
Marzec był kolejnym miesiącem, gdy wybór nowych ofert pracy na największych portalach rekrutacyjnych był większy...
Firmom kosmetycznym coraz trudniej radzić sobie z podwyższaniem poprzeczki unijnych regulacji, które zwiększają...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
W Polsce brakuje ponad 400 tys. miejsc w akademikach. W samej Warszawie deficyt jest szacowany na ok. 60 tys. St...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas