Aktualizacja: 03.07.2025 05:54 Publikacja: 11.04.2025 04:02
Foto: Adobe Stock
Branża internetowa ma się czego bać: Polacy wydają na chińskich platformach coraz więcej. Przez ostatnie 12 miesięcy liczba zakupów wzrosła czterokrotnie. Liderem jest Temu, gdzie liczba transakcji wzrosła sześciokrotnie. Średnio w koszyku zakupowym mamy siedem produktów, jednorazowo zaś wydajemy 144 zł – wynika z analizy 73 tys. zakupów z ostatnich 12 miesięcy, wykonanej przez When U Buy. „Rzeczpospolita” poznała ją pierwsza.
Pierwsza połowa 2025 r. nie przyniosła firmom spektakularnych możliwości dotacyjnych, za to lipiec pod tym wzglę...
Choć mężczyźni wciąż zarabiają w Polsce średnio więcej niż kobiety, to ta różnica w rok zmniejszyła się o około...
Rynek kredytów hipotecznych już odczuwa pozytywne skutki decyzji w polityce pieniężnej. Ale sytuacja wciąż dalek...
Po czerwcowych wydarzeniach w Iranie, które wzmogły zmienność cen na rynku ropy i paliw, analitycy oczekują po l...
Badania pokazują, że poziom rozwoju AI w biznesie jest w Polsce na wczesnym etapie. To wina braku specjalistów o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas