Aktualizacja: 22.04.2025 23:50 Publikacja: 14.04.2025 04:57
Foto: Adobe Stock
– Ogłoszone cła dotyczą towarów, a nie usług, więc nie uderzają bezpośrednio w sektor usług biznesowych. Jednak około 20 proc. centrów usług biznesowych w Polsce to podmioty z kapitałem amerykańskim lub realizujące usługi dla klientów ze Stanów Zjednoczonych. Mogą więc zostać dotknięte pośrednio przez cła na towary importowane do Stanów Zjednoczonych – poprzez spadek zamówień, zmiany w łańcuchach decyzyjnych lub ograniczenia budżetowe po stronie klientów – twierdzi Dariusz Kubacki, wiceprezes Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) ds. Analiz Biznesowych.
Tylko co 12. firma zdecydowanie nie ma w planach żadnych wdrożeń systemów opartych na AI. Wykorzystują ją nie ty...
Oferta mieszkań na wynajem przewyższa popyt. Szybko wynajmują się tylko dobrze przygotowane lokale z atrakcyjnym...
Polska zajmuje niechlubne trzecie miejsce w zestawieniu krajów o największych barierach dla biznesu. Rodzime fir...
Dyrektywa o pracy platformowej, która miała uregulować status osób pracujących przez aplikacje, głównie taksówka...
W trzy miesiące rodzimi przedsiębiorcy z lidera rankingu optymizmu stali się największymi na świecie pesymistami...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas