Aktualizacja: 23.06.2025 23:46 Publikacja: 13.05.2025 04:05
Foto: Adobe Stock
Choć coraz więcej firm z handlu internetowego ambitnie wychodzi na rynki zagraniczne, to nadal z tej opcji nie korzysta zupełnie 43 proc. – wynika z badania firmy Fulfilio, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Co więcej, aż 40 proc. nadal oferuje klientom wyłącznie polską wersję językową sklepu, co utrudnia dotarcie do sporej grupy klientów.
Najlepsze biura firmy rezerwują nawet na dwa–trzy lata przed przeprowadzką. Czynsze w topowych wieżowcach w Wars...
W pierwszym tygodniu po długim weekendzie Sejm wraca do prac nad liberalizacją ustawy odległościowej. To, co sku...
Większość wolnych strzelców działających w najbardziej popularnych specjalizacjach traktuje te usługi jako dodat...
Polskie firmy coraz śmielej sięgają po nowe technologie, ale od USA i Chin nadal dzieli nas przepaść. Jak ją zas...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Firmy oddają AI coraz większą władzę – prawie połowa menedżerów korzysta z takich narzędzi codziennie. Aż trzy c...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas