Aktualizacja: 01.07.2025 19:04 Publikacja: 13.05.2025 04:05
Foto: Adobe Stock
Choć coraz więcej firm z handlu internetowego ambitnie wychodzi na rynki zagraniczne, to nadal z tej opcji nie korzysta zupełnie 43 proc. – wynika z badania firmy Fulfilio, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Co więcej, aż 40 proc. nadal oferuje klientom wyłącznie polską wersję językową sklepu, co utrudnia dotarcie do sporej grupy klientów.
Podczas letnich wyjazdów można trafić na zakupach na wiele pochodzących z kraju produktów. To choćby piwo bezalk...
Poprawiająca się koniunktura makroekonomiczna i łagodzenie polityki pieniężnej pozwalają zakładać, że rynek M&A...
Minister aktywów państwowych Jakub Jaworowski dąży do zmiany zasad wynagradzania członków zarządów i rad nadzorc...
Przyjęta przez Sejm nowelizacja ustawy wiatrakowej wraz z poprawkami dotyczącymi mrożenia cen energii nie kończy...
Wbrew obawom biznesu regulacje zwiększające przejrzystość wynagrodzeń nie wymuszą ich ujawniania w ofertach prac...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas