Aktualizacja: 13.05.2025 08:22 Publikacja: 13.05.2025 04:05
Foto: Adobe Stock
Choć coraz więcej firm z handlu internetowego ambitnie wychodzi na rynki zagraniczne, to nadal z tej opcji nie korzysta zupełnie 43 proc. – wynika z badania firmy Fulfilio, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Co więcej, aż 40 proc. nadal oferuje klientom wyłącznie polską wersję językową sklepu, co utrudnia dotarcie do sporej grupy klientów.
Polacy i Niemcy jednak przekonują się do samochodów elektrycznych. W kwietniu ich sprzedaż poszybowała zaskakują...
Prawie trzy czwarte hodowców uznaje sytuację w sektorze trzody chlewnej za słabą lub bardzo słabą. Co czwarty za...
Zadłużona branża meblarska nie radzi sobie z tanią konkurencją. Musi więc zmienić profil produkcji: postawić na...
Nigdy jeszcze na światowych rynkach surowcowych nie było tyle zamieszania. Czy światowa wojna handlowa zmieni si...
Na kwietniowy spadek liczby ofert pracy na największych portalach rekrutacyjnych mogły wpłynąć zmiany w branżach...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas