Reklama

Co czwartą złotówkę Polacy wydają w sklepach na marki własne

Choć latami produkty oferowane przez sieci handlowe pod ich markami własnymi uważane były za tańsze, ale gorsze odpowiedniki markowych, to z biegiem czasu przekonuje się do nich coraz więcej konsumentów. W ubiegłym roku wydali na nie już 63 mld zł.

Publikacja: 24.07.2025 04:07

Co czwartą złotówkę Polacy wydają w sklepach na marki własne

Foto: Adobe Stock

W 2024 roku udział marek własnych osiągnął poziom 23,2 proc. wydatków na produkty FMCG (spożywcze, kosmetyki, chemia gospodarcza oraz karmy dla zwierząt) – wynika z niepublikowanego jeszcze badania YouGov, którego wyniki „Rzeczpospolita” poznała pierwsza.

Miliardy na tanie odpowiedniki

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Popyt na mieszkania wzrośnie, ale ceny nie wystrzelą
Raporty ekonomiczne
Chiński import wygrywa z polskimi firmami
Raporty ekonomiczne
Państwa bałtyckie idą na rekord. Powstaje NATO dwóch prędkości
Raporty ekonomiczne
Kadrowe problemy firm. Co gryzie polskich pracodawców?
Raporty ekonomiczne
Rekordowy rok polskiej zbrojeniówki
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama