Reklama

Co czwartą złotówkę Polacy wydają w sklepach na marki własne

Choć latami produkty oferowane przez sieci handlowe pod ich markami własnymi uważane były za tańsze, ale gorsze odpowiedniki markowych, to z biegiem czasu przekonuje się do nich coraz więcej konsumentów. W ubiegłym roku wydali na nie już 63 mld zł.

Publikacja: 24.07.2025 04:07

Co czwartą złotówkę Polacy wydają w sklepach na marki własne

Foto: Adobe Stock

W 2024 roku udział marek własnych osiągnął poziom 23,2 proc. wydatków na produkty FMCG (spożywcze, kosmetyki, chemia gospodarcza oraz karmy dla zwierząt) – wynika z niepublikowanego jeszcze badania YouGov, którego wyniki „Rzeczpospolita” poznała pierwsza.

Miliardy na tanie odpowiedniki

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Cyberarmagedon – w Europie gorzej niż u nas jest tylko w jednym kraju
Raporty ekonomiczne
Chłodniejsza końcówka lata na polskim rynku rekrutacji
Raporty ekonomiczne
Specjaliści już korzystają z AI, lecz boją się jej konkurencji
Raporty ekonomiczne
Popyt rośnie, ceny - nie. Zapowiada się dobra jesień w mieszkaniówce
Raporty ekonomiczne
Tego lata popyt na paliwa płynne był mniejszy niż rok temu
Reklama
Reklama
Reklama