Reklama
Rozwiń
Reklama

Recepta na większe obroty, czyli co TSUE myśli o reklamie apteki

Reklama apteki w postaci loterii promocyjnej w orzecznictwie TSUE.

Publikacja: 08.12.2021 12:25

TSUE

TSUE

Foto: Adobe Stock

Kilka tygodni temu opisywałam bardzo ciekawą sprawę zawisłą przed Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej (dalej Trybunał) dotyczącą kwestii dopuszczalności reklamy produktów leczniczych. Obiecałam,że to opiszę też finał sprawy.

Wyrok zapadł 15 lipca 2021 r. (C-190/20). Pokrótce przypomnę stan faktyczny.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Sądy i Prokuratura
Agata Łukaszewicz: Mediacja to szansa na odciążenie sądów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Sądy i Prokuratura
Honorarium nie powinno psuć relacji adwokata z klientem
Sądy i Prokuratura
Jacek Skała: Rząd kładzie na stole projekty nie do przyjęcia. Prokuratura i sądy zbankrutują
Sądy i Prokuratura
Upadek trójpodziału władzy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Sądy i Prokuratura
Ochrona konsumenta nie chroni obrotu roszczeniami. Uwagi do wyroku TSUE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama