Reklama
Rozwiń
Reklama

Recepta na większe obroty, czyli co TSUE myśli o reklamie apteki

Reklama apteki w postaci loterii promocyjnej w orzecznictwie TSUE.

Publikacja: 08.12.2021 12:25

TSUE

TSUE

Foto: Adobe Stock

Kilka tygodni temu opisywałam bardzo ciekawą sprawę zawisłą przed Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej (dalej Trybunał) dotyczącą kwestii dopuszczalności reklamy produktów leczniczych. Obiecałam,że to opiszę też finał sprawy.

Wyrok zapadł 15 lipca 2021 r. (C-190/20). Pokrótce przypomnę stan faktyczny.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Sądy i Prokuratura
Agata Łukaszewicz: Zgody nie ma i nie będzie
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Sądy i Prokuratura
Dorota Zabłudowska: Nie stać nas na to, by płacić kolejne miliardy
Sądy i Prokuratura
Niezależny, losowy przydział spraw
Sądy i Prokuratura
Tulipan w Trybunale
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Sądy i Prokuratura
Sędziowskiej Themis przydałaby się lekcja od prof. Ryszarda Piotrowskiego
Reklama
Reklama