Reklama
Rozwiń
Reklama

Recepta na większe obroty, czyli co TSUE myśli o reklamie apteki

Reklama apteki w postaci loterii promocyjnej w orzecznictwie TSUE.

Publikacja: 08.12.2021 12:25

TSUE

TSUE

Foto: Adobe Stock

Kilka tygodni temu opisywałam bardzo ciekawą sprawę zawisłą przed Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej (dalej Trybunał) dotyczącą kwestii dopuszczalności reklamy produktów leczniczych. Obiecałam,że to opiszę też finał sprawy.

Wyrok zapadł 15 lipca 2021 r. (C-190/20). Pokrótce przypomnę stan faktyczny.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Sądy i Prokuratura
Agata Łukaszewicz: Nudy nie ma i nie będzie
Sądy i Prokuratura
Jarosław Matras: Najgorsze jest debatowanie o tym samym bez końca
Sądy i Prokuratura
Swoboda wypowiedzi i demitologizacja przywracania praworządności
Sądy i Prokuratura
Ostrożność mocno wskazana
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Sądy i Prokuratura
Prawo to sztuka wymagająca dobrej prezentacji
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama