Aktualizacja: 04.07.2025 05:55 Publikacja: 05.01.2025 15:16
Foto: Adobe Stock
Działalność reklamowa influencerów wzrasta wraz z popularnością platform internetowych, a influencer marketing stał się popularnym narzędziem, po które sięgają marki. Budując swoją społeczność w social mediach influencer nawiązuje relację z odbiorcą, której brakuje w przypadku tradycyjnych reklam. Dzięki nawiązaniu współpracy z influencerem, którego odbiorcy pasują do grupy docelowej marki, reklama zwróci uwagę potencjalnych klientów. Działalność twórców internetowych ma duże znaczenie marketingowe, jednak przy zawieraniu umowy przewidującej współpracę trzeba pamiętać o kilku ważnych kwestiach, żeby współdziałanie przebiegało zgodnie z oczekiwaniami marki.
Rada Ministrów przyjęła we wtorek projekt ustawy, który umożliwi udostępnienie informacji z wykazu podatników VA...
W ramach pakietu deregulacyjnego Rada Ministrów przyjęła projekt przepisów, które mają uprościć prawo gospodarcz...
Poniedziałek 30 czerwca 2025 roku to ostatni dzień dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców na złożenie info...
Od wtorku 1 lipca posiadanie skrzynki do e-Doręczeń będzie konieczne, aby zaktualizować dane firmy w CEIDG.
Sejm uchwalił nowelizację ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz ni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas