Aktualizacja: 27.05.2025 21:10 Publikacja: 05.01.2025 15:16
Foto: Adobe Stock
Działalność reklamowa influencerów wzrasta wraz z popularnością platform internetowych, a influencer marketing stał się popularnym narzędziem, po które sięgają marki. Budując swoją społeczność w social mediach influencer nawiązuje relację z odbiorcą, której brakuje w przypadku tradycyjnych reklam. Dzięki nawiązaniu współpracy z influencerem, którego odbiorcy pasują do grupy docelowej marki, reklama zwróci uwagę potencjalnych klientów. Działalność twórców internetowych ma duże znaczenie marketingowe, jednak przy zawieraniu umowy przewidującej współpracę trzeba pamiętać o kilku ważnych kwestiach, żeby współdziałanie przebiegało zgodnie z oczekiwaniami marki.
Zamawiający będzie musiał określić w specyfikacji zamówienia, czy dopuszcza do przetargu firmy z Chin, czy Turcji.
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Jeśli małżonkowie założą fundację rodzinną, a potem się rozwiodą, to część wypłat będzie opodatkowana. Jeśli zał...
Amerykańska platforma internetowa traci na terenie Unii Europejskiej ochronę znaku towarowego AIRBNB w niektóryc...
Mikro, mali lub średni przedsiębiorcy, którzy w drugiej połowie 2024 roku korzystali z ceny maksymalnej energii...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Fundacje rodzinne spełniają swoje zadanie akumulacji rodzinnego kapitału, a przypadki nadużyć są nieliczne. Rewo...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas