Aktualizacja: 13.05.2025 08:06 Publikacja: 05.01.2025 15:16
Foto: Adobe Stock
Działalność reklamowa influencerów wzrasta wraz z popularnością platform internetowych, a influencer marketing stał się popularnym narzędziem, po które sięgają marki. Budując swoją społeczność w social mediach influencer nawiązuje relację z odbiorcą, której brakuje w przypadku tradycyjnych reklam. Dzięki nawiązaniu współpracy z influencerem, którego odbiorcy pasują do grupy docelowej marki, reklama zwróci uwagę potencjalnych klientów. Działalność twórców internetowych ma duże znaczenie marketingowe, jednak przy zawieraniu umowy przewidującej współpracę trzeba pamiętać o kilku ważnych kwestiach, żeby współdziałanie przebiegało zgodnie z oczekiwaniami marki.
Przeciętny Polak nie kojarzy oznaczenia perlage z nasyceniem dwutlenkiem węgla. Perlage ma znaczenie fantazyjne...
Osiem lat za kratami może spędzić właściciel firmy, która sprzedawała kosmetyki samochodowe, w tym płyn do czysz...
Bardziej elastyczne przepisy dla działalności nierejestrowej i ułatwienia dla inwestycji w otoczeniu zabytków –...
Mniej skomplikowane raportowanie o zawartych umowach, a także możliwość otrzymania wsparcia na pokrycie kaucji l...
Od 28 czerwca wchodzą w życie przepisy ustawy nazywanej polskim Aktem o Dostępności. Dla przedsiębiorców oznacza...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas