Aktualizacja: 27.06.2025 07:20 Publikacja: 27.06.2025 05:07
Foto: Adobe Stock
W mediach społecznościowych trwa dyskusja na temat znaczenia niedawnego wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej m.in. dla producentów ziołowych suplementów (i ich marketingowców).
Część zainteresowanych alarmuje, że TSUE jednoznacznie zawyrokował, iż te, które nie dostały ostatecznego glejtu od Komisji Europejskiej, nie będą mogły być reklamowane hasłami o swoim prozdrowotnym działaniu (dotyczy to też sposobu etykietowania i oznaczania produktów).
Polski Fundusz Rozwoju (PFR) udostępnił firmom bezpłatny Test Gotowości ESG (Environmental, Social and Governanc...
Rząd przyjął kolejny pakiet projektów deregulacyjnych. Nowe przepisy mają m.in. usprawnić postępowania przed sąd...
Przedsiębiorcy poszkodowani w wyniku powodzi z września 2024 r., którzy prowadzą działalność gospodarczą albo dz...
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej orzekł w czwartek, że obowiązujący w Polsce zakaz reklamy aptek, punk...
Racjonalizacja przepisów o zakazie pełnienia funkcji w spółkach i uchylenie odpowiedzialności karnej za niezłoże...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas