Aktualizacja: 03.07.2025 03:43 Publikacja: 19.10.2022 13:20
Foto: Adobe Stock
We wniosku wniesionym drogą elektroniczną urząd gminy został poproszony o udostępnienie informacji publicznej obejmującej m.in. wykazu dokumentów stanowiących o działaniach w zakresie zwalczania pandemii COVID-19. Po jakimiś czasie wnioskodawczyni została poinformowana przez organ, że sprawa nie mogła zostać załatwiona w terminie oraz że zostanie załatwiona w terminie kolejnych 14 dni.
Wniesiona została skarga na bezczynność wójta gminy w przedmiocie udostępnienia informacji publicznej. Skarżąca zarzuciła organowi pozostawieniu jej wniosku bez odpowiedzi. Skarżąca podkreśliła, że wielokrotnie występuje ona do organów jednostek samorządu terytorialnego o udzielenie informacji publicznej i ma pozytywne doświadczenia związane z ich pozyskiwaniem. Stąd też, wierząc w zamiar udzielania informacji publicznej przez urząd gminy, zwlekała ze złożeniem skargi, lecz wniosek pozostał bez odpowiedzi.
EZD to systemy do elektronicznego zarządzania dokumentacją, które przyspieszają obieg dokumentów. Jednak w wielu...
Rozszyfrowanie skrótu EZD nie budzi wśród pracowników administracji problemów – to elektroniczne zarządzanie dok...
Dla udostępniania boiska należącego do stadionu miejskiego na rzecz klubu sportowego z przeznaczeniem na trening...
Czy w razie zakupu usługi analitycznej z zagranicy jednostka budżetowa JST jest zobowiązana do poboru zryczałtow...
Odbiór szkła i papieru nie stanowi dodatkowej usługi świadczonej przez gminę, a tym samym nie jest ona uprawnion...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas