Aktualizacja: 06.06.2025 09:35 Publikacja: 13.08.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Nie wszystkie urzędy muszą wdrażać procedurę zgłoszeń wewnętrznych dla sygnalistów. Dobrą praktyką jest jednak opracowanie takiej procedury – niezależnie od liczby osób, które wykonują pracę zarobkową na rzecz urzędu. Procedurę zgłoszeń opracowuje dyrektor generalny/kierownik urzędu. Powinna ona stanowić załącznik do zarządzenia w zakresie zasad zgłaszania informacji o podejrzeniu nieprawidłowości. Należy go skonsultować ze związkami zawodowymi lub w przypadku braku związków zawodowych w urzędzie, z przedstawicielami pracowników.
Konkurs ustawiany pod konkretną osobę nie gwarantuje jej zatrudnienia. Istnieje ścieżka prawna, która umożliwia...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Uzasadnienie informacji o wyniku naboru nie daje odpowiedzi na pytanie o zastosowane metody i techniki naboru or...
Od budowy infrastruktury poprawiającej bezpieczeństwo na drogach wojewódzkich, przez inwestycje w parkingi P+R,...
Proces legislacyjny z perspektywy urzędnika służby cywilnej wymaga zmian. Pierwszym krokiem jest elektronizacja...
Muzeum, nabywając dzieło sztuki, niejednokrotnie wypłaca zbywcy wynagrodzenie z tytułu autorskich praw majątkowy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas