Audiobranding - system wzmacniania zdolności oddziaływania marki dźwiękiem

Odpowiednia identyfikacja muzyczna może potęgować proces trwałego skojarzania towarów lub usług z konkretnym podmiotem gospodarczym.

Publikacja: 26.09.2019 17:45

Audiobranding - system wzmacniania zdolności oddziaływania marki dźwiękiem

Foto: Adobe Stock

System wzmacniania zdolności oddziaływania marki, poprzez wykorzystywanie elementów dźwiękowych, zwany audiobrandingiem stanowi istotny element strategii marketingowej przedsiębiorstw zamierzających odnieść sukces rynkowy.

Audiobranding

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Jakie mogą być skutki wieloletniego wyłączenia zysku od podziału
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Czy AI zastąpi księgowych
Biznes
Byli przedsiębiorcy chętniej ogłaszają upadłość konsumencką
Biznes
Wyłączenie składnika mienia z masy upadłości – przesłanki, procedury, skutki
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Biznes
Zbliża się termin złożenia deklaracji PON
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście