Audiobranding - system wzmacniania zdolności oddziaływania marki dźwiękiem

Odpowiednia identyfikacja muzyczna może potęgować proces trwałego skojarzania towarów lub usług z konkretnym podmiotem gospodarczym.

Publikacja: 26.09.2019 17:45

Audiobranding - system wzmacniania zdolności oddziaływania marki dźwiękiem

Foto: Adobe Stock

System wzmacniania zdolności oddziaływania marki, poprzez wykorzystywanie elementów dźwiękowych, zwany audiobrandingiem stanowi istotny element strategii marketingowej przedsiębiorstw zamierzających odnieść sukces rynkowy.

Audiobranding

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Które dziecko ma smykałkę do biznesu
Biznes
Sukcesja. Jak przygotować następcę do roli lidera?
Biznes
CBAM: projekt zmian mechanizmu dostosowywania cen na granicach
Biznes
Podatek od wyjścia – co trzeba wiedzieć przed relokacją biznesu?
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Biznes
Partnerstwo w projektach unijnych – prawo, praktyka, orzecznictwo