Aktualizacja: 24.09.2019 12:53 Publikacja: 24.09.2019 16:00
Foto: 123RF
- Dnia 28 maja 2019 r. została zawarta umowa o świadczenie usług pomiędzy spółką a jej kontrahentem. Zgodnie z jej postanowieniami kontrahent miał zapłacić zaliczkę na poczet przyszłych usług. Dlatego 29 maja 2019 r. została wystawiona faktura zaliczkowa z terminem płatności 7 dni. 30 czerwca 2019 r. zawarto porozumienie o bezterminowym zawieszeniu wykonywania umowy. Kontrahent nie wpłacił zaliczki, a fakturę zaliczkową odesłał. Czy w związku z faktem, że nie doszło do zapłaty zaliczki, a także do realizacji usługi podatnik ma możliwość anulowania wystawionej faktury zaliczkowej? – pyta czytelnik.
Nie wystarczą „dobre geny” rodziców, aby dziecko z powodzeniem poprowadziło rodzinny biznes. Przekazanie firmy w...
Przygotowanie następcy do roli lidera w firmie rodzinnej należy starannie zaplanować, aby zapewnić płynne przeję...
Komisja Europejska przedstawiła pakiet propozycji mających uprościć CBAM, zmniejszyć obciążenia administracyjne...
Niepewna sytuacja geopolityczna, ryzyko eskalacji konfliktów, niekonkurencyjność gospodarek UE – to czynniki, kt...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Projekty partnerskie to jedna z możliwych form realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środków unijnych....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas