Aktualizacja: 17.10.2021 11:26 Publikacja: 17.10.2021 11:26
Foto: Adobe Stock
Współczesna reklama to już nie tylko spoty telewizyjne, ulotki i billboardy. W dobie internetu i social mediów tradycyjne kanały komunikacji marketingowej tracą swoją popularność, a niekiedy są nawet negatywnie odbierane przez swoich odbiorców. Dlatego też firmy coraz częściej współpracują z osobami znanymi w internecie (tzw. influencerami) komunikującymi się z odbiorcami przez swoje konta społecznościowe w internecie. Za influencerów uważa się – nie bez przyczyny – osoby, które mają wpływ na decyzje innych ludzi, tworząc z nimi pewnego rodzaju społeczność i nawiązując długotrwałe relacje. W szczególności są to osoby publikujące swoje treści w mediach społecznościowych, w szczególności na Instagramie, blogach czy vlogach.
Członek zarządu ma prawo zakończyć współpracę ze spółką, którą zarządza. Przy rezygnacji musi jednak dopełnić od...
Decyzja o rezygnacji z funkcji członka zarządu powinna być przemyślana i poprzedzona oceną skutków prawnych i or...
W stosunku do środków z KPO brak jest ogólnych wytycznych regulujących zasady przygotowania i prowadzenia postęp...
Brak precyzyjnych, pisemnych regulacji w zakresie zasad współpracy pomiędzy członkami rodziny może prowadzić do...
Jednym z najistotniejszych elementów procesu sprzedaży udziałów lub akcji jest dogłębny i profesjonalny proces w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas