Jak dyrektywa o treściach cyfrowych wpłynie na producentów gier wideo?

Jeśli zapewnienia złożone przez dewelopera na etapie produkcji gry nie znajdą odzwierciedlenia w ostatecznej wersji produktu, graczom przysługiwać będą roszczenia z tego tytułu.

Publikacja: 14.10.2021 13:08

Jak dyrektywa o treściach cyfrowych wpłynie na producentów gier wideo?

Foto: Adobe Stock

Od 1 stycznia 2022 r. państwa członkowskie Unii Europejskiej będą zobowiązane stosować przepisy dyrektywy 2019/770 z 20 maja 2019 r. w sprawie niektórych aspektów umów o dostarczanie treści i usług cyfrowych („Dyrektywa").

Założeniem Dyrektywy jest przyczynianie się do właściwego funkcjonowania rynku wewnętrznego Unii Europejskiej i zapewnianie przy tym wysokiego poziomu ochrony konsumentów, poprzez określenie wymogów dotyczących umów o dostarczanie treści cyfrowych i usług cyfrowych.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Jak powstrzymać nieuczciwą konkurencję?
Biznes
Jak wpływać na zmiany społeczne i korzystać z nich podatkowo?
Biznes
Distressed M&A – przejęcia firm w trudnej sytuacji na polskim rynku
Biznes
Wyposażenie mieszkania w kosztach? Jest to możliwe
Biznes
Raportowanie niefinansowe – nowe obowiązki małych i średnich firm