Jak dyrektywa o treściach cyfrowych wpłynie na producentów gier wideo?

Jeśli zapewnienia złożone przez dewelopera na etapie produkcji gry nie znajdą odzwierciedlenia w ostatecznej wersji produktu, graczom przysługiwać będą roszczenia z tego tytułu.

Publikacja: 14.10.2021 13:08

Jak dyrektywa o treściach cyfrowych wpłynie na producentów gier wideo?

Foto: Adobe Stock

Od 1 stycznia 2022 r. państwa członkowskie Unii Europejskiej będą zobowiązane stosować przepisy dyrektywy 2019/770 z 20 maja 2019 r. w sprawie niektórych aspektów umów o dostarczanie treści i usług cyfrowych („Dyrektywa").

Założeniem Dyrektywy jest przyczynianie się do właściwego funkcjonowania rynku wewnętrznego Unii Europejskiej i zapewnianie przy tym wysokiego poziomu ochrony konsumentów, poprzez określenie wymogów dotyczących umów o dostarczanie treści cyfrowych i usług cyfrowych.

Pozostało 96% artykułu

Wiedza dla profesjonalistów w nowym PRO.RP.PL

Zyskaj dostęp do najnowszych raportów, analiz, orzeczeń, prognoz i komentarzy niezbędnych w Twojej codziennej pracy, przygotowanych przez ekspertów Rzeczpospolitej.
Biznes
Zwolnienie z CIT dla alternatywnych spółek inwestycyjnych – pułapki i wyboje
Biznes
Czy wprowadzenie zamawiającego w błąd to czyn nieuczciwej konkurencji
Biznes
Roczna korekta VAT – o czym trzeba pamiętać
Biznes
Bez danych źle, z danymi też niedobrze
Biznes
5+2=rada wierzycieli w postępowaniu upadłościowym
Biznes
Wykonanie uchwały zgromadzenia spółki kapitałowej można wstrzymać