Jak dyrektywa o treściach cyfrowych wpłynie na producentów gier wideo?

Jeśli zapewnienia złożone przez dewelopera na etapie produkcji gry nie znajdą odzwierciedlenia w ostatecznej wersji produktu, graczom przysługiwać będą roszczenia z tego tytułu.

Publikacja: 14.10.2021 13:08

Jak dyrektywa o treściach cyfrowych wpłynie na producentów gier wideo?

Foto: Adobe Stock

Od 1 stycznia 2022 r. państwa członkowskie Unii Europejskiej będą zobowiązane stosować przepisy dyrektywy 2019/770 z 20 maja 2019 r. w sprawie niektórych aspektów umów o dostarczanie treści i usług cyfrowych („Dyrektywa").

Założeniem Dyrektywy jest przyczynianie się do właściwego funkcjonowania rynku wewnętrznego Unii Europejskiej i zapewnianie przy tym wysokiego poziomu ochrony konsumentów, poprzez określenie wymogów dotyczących umów o dostarczanie treści cyfrowych i usług cyfrowych.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Jak zminimalizować ryzyko inwestowania w kryptowaluty?
Biznes
Krypto inwestycje – jakie obowiązki spoczywają na zarządach spółek?
Biznes
E-commerce – nowa strategia bez tworzenia nowych regulacji
Biznes
Wzornictwo pod lepszą ochroną
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Biznes
Kilka ważnych zmian w ustawie OZE
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń