Aktualizacja: 04.02.2021 11:28 Publikacja: 04.02.2021 17:15
Foto: Adobe Stock
W czasie pandemii firmy są częściej niż zwykle narażone na wystąpienie kryzysu wizerunkowego. Tryb pracy zdalnej i ograniczona działalność w wielu departamentach nie sprzyjają ani zapobieganiu kryzysom, ani ich sprawnemu rozwiązywaniu. Firmy są skupione na zapewnieniu bezpieczeństwa pracy i ciągłości funkcjonowania, a nie na zapobieganiu kryzysowi wizerunkowemu. To błąd. Uważne media, niezadowoleni pracownicy czy aktywna konkurencja mogą skorzystać z tej uśpionej czujności. Dlatego należy pamiętać, że także w tym przypadku lepiej jest zapobiegać niż leczyć.
Od 28 czerwca 2025 roku dostępność cyfrowa stanie się obowiązkiem dla wielu przedsiębiorców działających na rynk...
Polski Akt o Dostępności ma eliminować bariery cyfrowe, które utrudniają korzystanie z nowoczesnych technologii...
Uchybienie przez członka zarządu obowiązkowi sprawozdawczemu niesie za sobą niekorzystne konsekwencje, m.in. nał...
Lepsza ochrona zdrowia, środowiska i większa przejrzystość dla konsumentów – to główne cele rewizji unijnych prz...
Podziały wiążą się z dwiema kluczowymi cechami. Pierwszą jest przeniesienie praw i obowiązków, czyli tzw. sukces...
Opisanie przedmiotu zamówienia w sposób nieprecyzyjny, wewnętrznie sprzeczny lub zbyt lakoniczny może być narusz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas