Reklama
Rozwiń
Reklama

Telewizyjne cookies, czyli profilowanie widzów pod reklamę

Obowiązująca od listopada 2021 roku nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji zezwala na stosowanie przez operatora w programie telewizyjnym technologii DAI tj. dynamiczną podmianę reklam, która daje możliwość kierowania pojedynczej reklamy na linearne transmisje na żywo i filmy na żądanie, docierając tym samym do użytkowników różnych urządzeń.

Publikacja: 17.02.2022 13:21

Telewizyjne cookies, czyli profilowanie widzów pod reklamę

Foto: Adobe Stock

Po konwersji treści na wersję cyfrową DAI może dołączać do strumienia niestandardowe, kierowane reklamy wideo dostosowane do poszczególnych widzów. Nowelizacja zezwala także na dopasowanie telewizyjnych przekazów handlowych do odbiorcy oraz wprowadziła wydłużenie alokacji czasowej bloków reklamowych, a w godzinach 24.00-6.00 zniosła limity czasowe trwania reklam.

Dopasowanie telewizyjnych przekazów handlowych do odbiorcy

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Czy e-mail między przedsiębiorcami wystarczy?
Biznes
Jak przygotować firmę do rekrutacji na nowych zasadach?
Biznes
Jak zabezpieczyć prawa autorskie w umowie?
Biznes
Czy dwa maile mogą zastąpić 20 stron spisanej umowy?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Obowiązki upadłego w trakcie wykonywania planu spłat wierzycieli
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama