Reklama
Rozwiń
Reklama

Telewizyjne cookies, czyli profilowanie widzów pod reklamę

Obowiązująca od listopada 2021 roku nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji zezwala na stosowanie przez operatora w programie telewizyjnym technologii DAI tj. dynamiczną podmianę reklam, która daje możliwość kierowania pojedynczej reklamy na linearne transmisje na żywo i filmy na żądanie, docierając tym samym do użytkowników różnych urządzeń.

Publikacja: 17.02.2022 13:21

Telewizyjne cookies, czyli profilowanie widzów pod reklamę

Foto: Adobe Stock

Po konwersji treści na wersję cyfrową DAI może dołączać do strumienia niestandardowe, kierowane reklamy wideo dostosowane do poszczególnych widzów. Nowelizacja zezwala także na dopasowanie telewizyjnych przekazów handlowych do odbiorcy oraz wprowadziła wydłużenie alokacji czasowej bloków reklamowych, a w godzinach 24.00-6.00 zniosła limity czasowe trwania reklam.

Dopasowanie telewizyjnych przekazów handlowych do odbiorcy

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Jaką formę działalności wybrać?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Zmieniasz nazwę firmy? Zrób to w pięciu rejestrach
Biznes
Kiedy ogólne warunki umów w relacjach B2B wiążą drugą stronę?
Biznes
Restrukturyzacja zapobiegawcza – najważniejsze zmiany dla dłużników i wierzycieli
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Które postanowienia w umowach między przedsiębiorcami są niedozwolone?
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama
Reklama