Telewizyjne cookies, czyli profilowanie widzów pod reklamę

Obowiązująca od listopada 2021 roku nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji zezwala na stosowanie przez operatora w programie telewizyjnym technologii DAI tj. dynamiczną podmianę reklam, która daje możliwość kierowania pojedynczej reklamy na linearne transmisje na żywo i filmy na żądanie, docierając tym samym do użytkowników różnych urządzeń.

Publikacja: 17.02.2022 13:21

Telewizyjne cookies, czyli profilowanie widzów pod reklamę

Foto: Adobe Stock

Po konwersji treści na wersję cyfrową DAI może dołączać do strumienia niestandardowe, kierowane reklamy wideo dostosowane do poszczególnych widzów. Nowelizacja zezwala także na dopasowanie telewizyjnych przekazów handlowych do odbiorcy oraz wprowadziła wydłużenie alokacji czasowej bloków reklamowych, a w godzinach 24.00-6.00 zniosła limity czasowe trwania reklam.

Dopasowanie telewizyjnych przekazów handlowych do odbiorcy

Pozostało 95% artykułu

PRO.RP.PL za 19 zł

Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Biznes
Teresa Siudem: Kaganiec prawny na cyfrowy świat. Nowe obowiązki dla przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Firmy same narażają się na cyberataki
Biznes
Poradnik: jak wspólnik może rozstać się ze spółką osobową?
Biznes
Jak skutecznie przeprowadzić rodzinną sukcesję firmy?
Biznes
Produkty cyfrowe będą bezpieczne – nowe obowiązki dla firm
Materiał Promocyjny
Sieć T-Mobile Polska nagrodzona przez użytkowników w prestiżowym rankingu
Biznes
Polski Fundusz Rozwoju pozywa o zwrot subwencji z Tarcz Finansowych