Atak medialny na spółkę - co wtedy?

Kiedy warto nie wytaczać najcięższych dział?

Publikacja: 25.10.2022 12:08

Atak medialny na spółkę - co wtedy?

Foto: Adobe Stock

Nikogo nie trzeba przekonywać do tego, że prowadzenie działalności gospodarczej obarczone jest zawsze sporym ryzykiem. I to nie jednym. Skoro ryzyka nie można uniknąć (a niektórzy powiedzą, że nawet nie wolno tego robić), to trzeba nauczyć się nim zarządzać. A biorąc pod uwagę to, że ryzyko ryzyku nierówne, najpierw trzeba je umieć dostrzec (najlepiej z daleka), zbadać i potrafić na nie odpowiednio zareagować. Jeśli poznamy ryzyka wcześniej, ułożymy je w osobnych szufladkach, możemy uniknąć przykrych konsekwencji. Nasza prawidłowa reakcja, odpowiedź na pojawiające się zagrożenie jest zazwyczaj kluczowa dla naszego sukcesu lub choćby zminimalizowania skutków porażki. Nie inaczej jest z zagrożeniem w postaci ataku medialnego i wywołanego nim kryzysu.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Egzekucja komornicza nie zawsze skuteczna. Jaka jest przyczyna?
Biznes
Jak dłużnicy ukrywają majątek
Biznes
Obowiązki regulacyjne związane z umowami sprzedaży energii elektrycznej
Biznes
Jak zacząć realizować inwestycje publiczno-prywatne?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biznes
Roszczenie wykonawcy o waloryzację wynagrodzenia