Aktualizacja: 27.03.2025 21:21 Publikacja: 27.10.2022 22:00
Foto: Adobe Stock
Etykieta środka spożywczego jest istotnym elementem komunikacji marketingowej produktu. Na opakowaniu, poza podstawowymi, obowiązkowymi danymi1, umieszczane są często dodatkowe informacje mające zachęcić potencjalnego nabywcę dotyczące, przykładowo, technik produkcji, wpływu na środowisko, czy też korzyści zdrowotnych spożywania żywności. Ponieważ cechy te są w większości niemożliwe do zweryfikowania przez konsumenta w momencie zakupu, kluczowe jest zapewnienie spójności w ich deklarowaniu.
Jedną z podstaw uchylenia uchwały walnego zgromadzenia może być sytuacja, w której uchwała ta zmierza do pokrzyw...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. Praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
AI jest wsparciem dla księgowych w bardziej zaawansowanych analizach, pozwala na redukcję błędów oraz optymaliza...
Upadłość konsumencka staje się coraz popularniejszym rozwiązaniem wśród osób, które w przeszłości prowadziły dzi...
Składniki mienia nienależące do majątku upadłego podlegają wyłączeniu z masy upadłości. W odpowiedzi na wniosek...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Firmy, które spełniły odpowiednie warunki, zyskały dodatkowe dwa miesiące na złożenie deklaracji na podatek od n...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas