Aktualizacja: 02.07.2025 21:35 Publikacja: 27.10.2022 22:00
Foto: Adobe Stock
Etykieta środka spożywczego jest istotnym elementem komunikacji marketingowej produktu. Na opakowaniu, poza podstawowymi, obowiązkowymi danymi1, umieszczane są często dodatkowe informacje mające zachęcić potencjalnego nabywcę dotyczące, przykładowo, technik produkcji, wpływu na środowisko, czy też korzyści zdrowotnych spożywania żywności. Ponieważ cechy te są w większości niemożliwe do zweryfikowania przez konsumenta w momencie zakupu, kluczowe jest zapewnienie spójności w ich deklarowaniu.
Organizatorzy wyjazdów na obozy i kolonie, a także rodzice i opiekunowie wyjeżdżających dzieci mają prawo zażąda...
Obowiązujące od czerwca przepisy zakazują wydania zezwolenia na pracę, jeżeli cudzoziemiec miałby wykonywać prac...
Nawet jeśli fundacja podejmie określone czynności, to dopóki nie są one zorganizowane, ciągłe i zarobkowe, dopót...
Obecnie dzieci stają się nadawcami reklam dla dzieci, co nie powinno mieć miejsca. Za ich działaniami stoją rodz...
Dochodów (przychodów) z dywidend i z udziału w zyskach osób prawnych nie łączy się z dochodami opodatkowanymi we...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas