Aktualizacja: 19.04.2025 21:28 Publikacja: 27.10.2022 22:00
Foto: Adobe Stock
Etykieta środka spożywczego jest istotnym elementem komunikacji marketingowej produktu. Na opakowaniu, poza podstawowymi, obowiązkowymi danymi1, umieszczane są często dodatkowe informacje mające zachęcić potencjalnego nabywcę dotyczące, przykładowo, technik produkcji, wpływu na środowisko, czy też korzyści zdrowotnych spożywania żywności. Ponieważ cechy te są w większości niemożliwe do zweryfikowania przez konsumenta w momencie zakupu, kluczowe jest zapewnienie spójności w ich deklarowaniu.
Dłużnik nie musi już przepisywać majątku na konkubinę, by ukryć go przed komornikiem. Może wykorzystać do tego l...
Wyegzekwowanie należności w niektórych sprawach jest problemem. Wiele egzekucji kończy się wydaniem postanowieni...
Początek 2025 roku przyniósł szereg komunikatów Urzędu Regulacji Energetyki, które wywołały liczne wątpliwości n...
Przedsiębiorca, decydując się na współpracę z sektorem publicznym, powinien pamiętać, że rządzi się ona innymi p...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kodeks cywilny zawiera regulacje, na podstawie których wykonawca może domagać się dostosowania wysokości wynagro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas