Reklama

Aplikacje mobilne a ochrona danych osobowych

W 2023 r. podmioty przetwarzające dane osobowe przy użyciu aplikacji mogą być kontrolowane.

Publikacja: 14.02.2023 10:16

Aplikacje mobilne a ochrona danych osobowych

Foto: Adobe Stock

Aplikacje mobilne: czasem stanowią tylko narzędzie reklamy, czasem są elementem skomplikowanych procesów sprzedażowych czy obsługowych, na równi z innymi kanałami kontaktu z klientem, a czasem wręcz cały biznes można sprowadzić do aplikacji, przy pomocy której jest on realizowany.

Opublikowany przed kilkoma tygodniami plan kontroli sektorowych Urzędu Ochrony Danych Osobowych na 2023 r. każe nam ponownie spojrzeć na nasze aplikacje mobilne pod kątem ich zgodności z prawem ochrony danych osobowych, jako że Urząd umieścił podmioty przetwarzające dane osobowe przy użyciu aplikacji mobilnych na liście podmiotów do skontrolowania w 2023 r. Spróbujmy więc zastanowić się na tym, jak podejść do projektowania i stosowania aplikacji mobilnych z perspektywy RODO.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
Biznes
Data Act. Co zmienia się w obszarze usług przetwarzania danych?
Biznes
Wizyta domowa lekarza skończyła się utratą danych pacjentów. Prezes UODO ukarał ZOZ
Biznes
System kaucyjny - transakcje z podmiotami powiązanymi
Biznes
Firmy stosujące ekościemę pod lupą organów regulacyjnych
Reklama
Reklama
Reklama