Reklama
Rozwiń
Reklama

Harmonogramy naborów wniosków o środki unijne na lata 2021–2027

Instytucje zarządzające programami operacyjnymi publikują harmonogramy naborów wniosków zawierające informacje o przewidywanych dofinansowaniach w nowej perspektywie unijnej. Warto je śledzić oraz ich aktualizacje, by właściwie przygotować się do udziału w konkursie.

Publikacja: 24.02.2023 02:00

Harmonogramy naborów wniosków o środki unijne na lata 2021–2027

Foto: Adobe Stock

Opracowanie harmonogramu naboru wniosków jest zadaniem każdej instytucji zarządzającej programem operacyjnym. Jest on bardzo ważnym elementem organizacyjnym, mającym zapewnić przejrzystość wdrażania Funduszy Unijnych oraz odpowiedni poziom komunikacji na temat programów. Wymóg opracowania harmonogramu naborów został określony w przepisach art. 49 Rozporządzenia ogólnego funduszu unijnych na lata 2021-20271 oraz krajowej ustawy wdrożeniowej na lata 2021-20272. Zgodnie z ww. regulacjami każda instytucja powinna przygotować i opublikować harmonogram naboru nie później niż sześć miesięcy od dnia zatwierdzenia swojego programu operacyjnego przez Komisję Europejską.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Zakupy online z botem? Nadchodzi rewolucja w handlu, ale klienci mają obawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama