Reklama

Dezinformacja groźniejsza dla firmy niż bomba

Przybywa kampanii kreujących negatywny odbiór.

Publikacja: 28.03.2023 10:35

Dezinformacja groźniejsza dla firmy niż bomba

Foto: Adobe Stock

Postęp w ostatnich latach, wzrost znaczenia obecności firmy w cyberprzestrzeni i wykorzystywanie możliwości, jakie dają nowe technologie, sprawiły, że realnym zagrożeniem stało się rozpowszechnianie dezinformacji. Proceder ten często może przekreślić wysiłek włożony w budowanie pozycji na rynku.

Fake newsy i szantaż

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Ochrona lasów – nowe obowiązki przedsiębiorców
Biznes
Nieprzemyślane rabaty? UOKiK może je zakwestionować
Biznes
Compliance – jak dowody należytej staranności decydują o wyniku sprawy
Biznes
Rozporządzenie o wylesianiu (EUDR) – nowe obowiązki dla firm
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Transakcje M&A – zabezpieczenie wypłaty earn-out
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama